28. 10. 2013

Rekapitulace 21.10 - 27.10.2013

Předešlý týden jsem rekapitalaci nedávala i když jsem cvičila intenzivněji a tak dnes zhodnotím týden          21 -27.10. 2013.
Mé motivační foto a jak bych chtěla vypadat

Tak jako mnoho jiných nemám zrovna nejlepší období, protože tělo je trochu unavené a jsem stále líná cvičit tak jak bych si přála hold je to obdobím a  mnohými povinnostmi v mém životě, které jsou důležitější.  Nevymlouvám se jen hodnotím.

A jak jsem tedy cvičila či necvičila?

Pondělí: REST DAY
Úterý:    4,00   -   sprint
                             3x20 kliky, squaty
                             3x20 rotace s 5kg činkou
                             3x20 /2,5 kg činkou triceps + biceps
                             3x5 výpady na L/P s 5kg činkou
                             rotoped 12 minut
              18,00 -   cross 35 minut    HIIT 
Středa: REST DAY  
Čtvrtek: 5,50 -    sprint
                             3x15 upažování v předklonu s 2,5 kg činkami
                             3x15 tlaky v sedě s 2,5kg činkami
                             3x15 kliky
                             sprint
              18,00 -   cross 32 minut
Pátek:   4,00  -    rotoped 5 minut
                            3x20 kliky+squaty
                            3x20 rotace s 5kg činkou
                            rotoped 10 minut  
               19,00 - cross 23 minut HIIT
Sobota:  6,30   -  rotoped 30 minut HIIT
Neděle:  7,00  - rotoped 47 minut

Prostě jen udržovací režim mám období, kdy  v posilování  potřebuji trochu volněji jet.
Začínám být spokojená se zadkem.


Zítra jdu na alergologii a tak dnes testuji soju, zdali se prokáže  původní předpoklad a nebo projevy alergie byly vyvolané něčím jiným, skoro po 2 měsících  jsou známky alergie pryč a kůže je v naprostém pořádku, tak snad už všechno bude v pořádku a já budu mít zase sílu na pořádné cvičení a pustím se do toho.

Když zhodnotím tento rok, tak ve všem co jsem si předsevzala se mi naskytly překážky a já vše předčasně ukončila, doufám, že ten příští bude  mnohem lepší a já konečně dosáhnu všeho co chci.

Všem přeji krásný den!
Radka

14 komentářů:

  1. Anonymní11:58

    Cvicis pekne, ja bych makala, ale telo se dost brzo unavi, v utery jsem dost intenzivne cvicila 2 hodiny a az do soboty jsem pak nic delat nemohla, jak strasne mne bolely nohy (hamstringy) :-(
    Co "trx" uz dorazilo? Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dorazily už je mám vyzkoušené a je to docela záhul, ten týden co nebyla rekapitulace jsem s nimi dost cvičila a tento týden jsem měla pohov, ale dneska jsou v plánu zařadit je až budu cvičit:-).

      Vymazat
    2. Anonymní21:52

      Tak at Ti vysledky dobre dopadnou!
      Doufam, ze k TRX napises clanek ((cviky, inspirace ,vysledky, dojmy) taky nad nim uvazuju, zatim chodim na lekce, chtela bych si ho poridit domu, zatim jen na uchyceni do dveri

      Vymazat
  2. Anonymní12:53

    Ahoj, co myslíš, že na tvůj zadeček zabírá nejvíc? Já hodně dřepuju a zase běhám, ale spíš mi mohutní a rýsují se stehna. Určitě se ti bude dařit, tak jak si představuješ, i když podle mě už tím, co si dokázala, jsi vítěz. Já sama už jsem si svůj cíl splnila a přesto nejsem spokojená, chci zase o kousek víc, takže ti rozumím :) Držím palce na alergologii. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost dřepuji a to jsem předtím je vůbec necvičila, je vidět že to opravdu prosívá zadečku. Cíle si posunuji a chci dokázat víc. Jsem sama zvědavá, ty problémy mě docela psychicky drtily, ani jsem nefotila výsledky cvičení.:-)

      Vymazat
  3. Nahodou jsi sikovna! Ja makat jako ty tak jsem spokojena :) znam to obdobi.. taky mam ted podobne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tvá milá psaná slůvka potěšila:-)

      Vymazat
  4. Náhodu mazec :) Takhle makat tak si pískám :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,vím že zvládnu více a i vyšší váhy:-)

      Vymazat
  5. super rekapitulace a jenom jeden rest day :)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi jsou tam 2 rest day,tento týden bude jen jeden:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní14:33

    Luxusní pohyb velikáncká pochvala! tobesomebody (tess)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,ale já to vidím jako slabotu,musím přidat a nebýt líná:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.