19. 10. 2013

Lososové karbanátky

Máte rádi lososa, ale upravujete ho furt stejně? Chcete nějakou změnu? Co takhle lososové jednoduché karbanátky. 
Lososové karbanátky
Recept + foto ingrediencí: všechny  tuhé ingredience rozmixujeme v chopperu a smícháme se zbytkem dohromady, můžeme přidat i cibuli, která na fotce není pak  vytvarujeme placičky, které dáme na pečící papír a upečeme v troubě.
Losos a sýr - Lidl
Přeji dobrou chuť!
Radka

9 komentářů:

  1. Anonymní14:57

    Ahoj Radko, podobné karbanátky dělávám z tuňáka, jen tedy bez sýra, místo něj dávám vařenou červenou čočku, příště vyzkouším lososa, může to být zajímavé. Můžu se zeptat, jakou značku mixeru používáš a jestli zvládne utáhnout třeba i ořechy až do konzistence másla, jestli něco takového na něm připravuješ? Vybírám nějaký nový a moc netuším, na základě čeho se rozhodnout, přece jen není nad osobní zkušenost :) Děkuji, měj pěkný víkend! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám food processor Kenwood a ten to utáhne. Na obyčejné mixování používám obyč mixer z Tesca, ale mám ho prasklý a tak pokukuji ten co mají nyní v nabídce od Grundigu ( skleněná nádoba a výkon je otimální + nože uvnitř vypadají že mají optimální rozsah).
      Jinak pokud ti nezáleží na penězích, tak bych šla do Vitamixu ( profi food processor pro vitariány), u manžela mi 15.000,-Kč neprošlo.

      Vymazat
    2. Anonymní17:27

      Je to prosím tady tento: Kenwood FP 723 Multipro Classic? Nebo prostě nějaký podobný? Právě nad ním uvažuji, takže jestli zvládá oříšková másla, nejspíš na něj vsadím :) Právě peníze řešit bohužel musím, zatím jsem student, tak hledám nějakou relativně dostupnou kvalitu, ale jednou do pořádného robotu/mixeru určitě investuji, Vitamixem a jemu podobným se zatím jen kochám :) Ještě jednou děkuji, Eva

      Vymazat
    3. Musela bych najit krabici na tělu přístroje je napsáno multi pro, ale je to 730 mixovat musím etapově a škrabkou stahnout ze stěn.

      Vymazat
    4. Anonymní22:17

      To bude on, děkuji :) A s mixováním na etapy počítám, ale jsem ráda, že to vůbec zvládne. Tak třeba se jednou manžel přesvědčit nechá, přece jen když už člověk něco používá denně, kvalita se vyplatí, i když ta cena tomu tedy odpovídá....

      Vymazat
    5. Mě tedy hodně láká, že on zahřívá polévky raw na přiměřenou teplotu ( 42oC).

      Vymazat
  2. jé, já zrovna dneska měla tatařáčka z lososa..tak ho mám nejradší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s křupavou na sucho opraženou bagetkou? Hmmmm mňamka :-)

      Vymazat
  3. Anonymní20:34

    Mnam, taky mam rada tataracek nebo marinovany :-) Marcela

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.