13. 10. 2013

Rekapitulace 7.10. - 13.10.2013

A protože tento blog je o mém životě do kterého patří i cvičení, tak rekapitulujeme předešlý týden. Samozřejmě ani v tomto příspěvku nebude chybět má motivační fotka, která se mi strašně líbí. Krásná žena a krásné pevné tělo.



Pondělí :          rest day
Úterý:    4,00 -50 x squaty + 50 x kliky
                         rotoped 19 minut
            18,00 - sprint 
                         3 x 50 rotace s kettlebellem 7,5 kg
                         cross 15 minut
Středa:  4,00 - 3 x 20 kliky + 3 x 20 squaty   
                         rotoped 15 minut
Čtvrtek:17,30-sprint
                        5 x 10 squaty + 5 x 10  kliky
                        5 x 10 sklapovačky + 5 x 10 podsazování pánve
                        sprint
                        cross 16 minut     
Pátek:  4,00 - 3 x 20 squaty + kliky
                        rotoped 15 minut
             19,00-sprint
                       30 x squaty + 30 x kliky
                       30 x sklapovačky + 30 x rotace
                       30 x podsazování pánce + 30 x stříhání  nohama ( nůžky)
                       cross 15 minut
Sobota:14,30-512 x švihadlo 
                       3 x 20 rotaces kettlebellem 12 kg
                       3 x 20 upažování v předklonu s činkami 2,5kg
                       3 x 10 přítahy nohou ve visu na hrazdě
                       cross 30 minut
Neděle: 6,45-3 x 20 squaty + 3 x 20 kliky
                      rotoped 30 minut
           16,00-cross 45 minut

Veškeré cvičení celý týden bylo ve svižnějším tempu.

Jak vidíte tak cvičím a baví mě to, jenže  je zapotřebí cvičení měnit, aby si tělo nezvyklo a mě láká TRX, pokud Vás taky láká není nic snadšího než si ho objednat na Insportline, kde je v akci se slevou 42%. Závěsný systém můžete doma zavřít do dvěří a v pohodě cvičit, tak jsem zvědavá  počítám, že dorazí ve středu a já hned ve čtvrtek vyzkouším :-) Manžel mi to odsouhlasil a je taky nadšený už pokukoval po této pomůcce. Vybrala jsem si v maskáčové barvě a cena i s poštovným je 1.499,-Kč (1.390,-Kč bez  poštovného).

Měření a vážení : dle doporučení diagnostiky  GAIA  359 nabírám a zatím to jde jen do svalovky + voda sice to číslo na váze se mi nelíbí, ale nevadí záleží na pohledu do zrcadla. Ale stejně ten zbylý tuk chci dolů :-) njn nespokojená ženská :-)
Aktuálně tedy: 44 let, 170cm / 61,2 kg


Moje relaxace je čtení a v nynější době jsem si pořídila knihu ,, Léčení stravou" od jedné lékařky, která se věnuje alternativnímu výživovému stylu. I když já léčit  nepotřebuji, ale zajímá mě to co všechno vhodná a správná strava dokáže, vždyť slova slavného Hippocratese jsou pravdivá jen mi lidé na to zapomínáme a využíváme novodobých upravovaných potravin k nevědomému sebepoškozování se, ale o tom snad někdy příště.

Hippocrates : ,,Ať je jídlo tvým lékem a lék tvým jídlem"

Mějte se fajn!

Radka

8 komentářů:

  1. :) Dobrá práce :) Až teď jsem zjistila kolik ti je let ;) Myslela jsem že jsi nějaká mladá kočka kolem 20tky Tím nechci říct že nejseš, jen jsem mylsela že jsi mladší :P Podle těch mír chápeš, podle toho jak makáš.. :) musíš mít supr postavu

    OdpovědětVymazat
  2. Ten věk jsem schválně napsala,protože spousta blogerek se domnívá,že jsem v jejich věku :-),mam připravené srovnání postavy,ale chci ho dát později - bude to průřez roky 2009-2013 cca v prosinci,jak to vlastně se mnou bylo:-) když se mi podaři nějaká bezva fotka,tak ji dá i dříve.

    OdpovědětVymazat
  3. TRX je super! Považuju to za nejlepší 3D cvičení vůbec. Jen člověk musí fakt hodně dbát na správné provádění cviků.

    Akorát insportline nemá originály TRX, já mám TRX z aukra cca 3 měsíce za 1 250,- i s poštovným a to je originál, byť trochu starší model :-) (máme dva - jeden já v Praze, jeden jsem koupila mamce) Po třech měsících cvičení na něm mi konečně narostly ruce a ramena tak, jak jsem chtěla :-)

    Připínání do dveří jsem zkoušela jednou, ale člověk přijde o cca 1/2 možností cvičení (jak samotných cviků, tak i obtížností). Zkus se zeptat manžela, jestli by ti do stropu nepřidělal třeba držák boxovacího pytle - stojí asi 250,- a získáš tím víc variant a obtížností cviků.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní13:40

    Na TRX chodim do fitka, musim se mrknout na stranky, jak se to da upnout do dveri. Toto cviceni mne hodne chytlo a vysledky jsou fakt viditelne :-) diky za tip. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se to zavře do dveří( konec se zarážkou), jen ti je nesmí nikdo z druhé strany otevřít když cvičíš , protože pak by sis rozbila lidově řečeno hubu:-))))

      Vymazat
  5. Mě nevadí, že Insportline má jinou variantů závěsný posilovacích systémů (TRX) a nazývají ji jinak, tohle neřeším, jde mi primárně o cvičení TRX , jak se trenink nazývá.:-)
    Děkuji za tip na držák do stropu, ale nevyužiji nechci vrtat do stropu, takže si poradím jinak, možností je spousty jak upevnit či využít těchto systémů.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš mrzí, že InsportLINE už za tuhle cenu nabízí víc než rok a stále to má jako "děsně výhodnou akci" :-( Navíc všeobecně nemám ráda napodobeniny.

      My v současném podnájmu máme TRXko na hrazdě, která visí uprostřed obývacího pokoje od stropu, zanedlouho se budeme stěhovat do svého bytu, kde jedna místnost bude prozatím pracovnou/posilovnou a tam přiděláme ten výše uvedený držák. Cvičila jsem na TRX víc než rok ve fitku, takže jsem si zvykla na plný rozsah. Držák bude nejdřív sloužit nám, časem, až příjde dítě, tak na to pověsím hacku a později houpačku :-) Mamka ze začátku cvičila taky se systémem zavěšeným ve dveřích (originály mají takovou destičku, která se pověsí na druhou kliku a upozorní ostatní, že na dveřích někdo cvičí), ale nakonec si nechala taky přidělat držák a je mnohem spokojenější.

      Ale každopádně je TRX hodně dobrá volba!

      Vymazat
    2. U TRX se platil hlavně ten nápad, ostatní převzali a nemohou ho tak pojmenovat s čímž souhlasím, i fitka mají jak píšeš napodobeniny. To máš jako s tabletem nebo s prvním mobilním telefon originál byl jen jeden a ostatní jsou napodobeniny, které nyní vládnou světu. S prvním mobilem přišla Nokie a ostatní se toho chytli , takže jsou to taky napodobeniny - tak přece nebudeme řešit blbosti :-)
      Třeba na ten závěs změním názor, ale zatím nechci to tak řešit, už takhle mažel držkuje když musí do baráku vrtat díry. Nevím přesně jak je to u tohodle, třeba tam bude něco co se nastaví až na kliku - uvidím :-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.