5. 10. 2013

Maccheroni na kari

Zdravím!

Poslední dobou moc nepřispívám, ale to má svůj důvod, trochu cítím zápěstí a tak nechávám ruku odpočívat a nezatěžuju ji myší, s dcerkou se musím učit, protože je v první třídě a a focení jídla, mě už taky nějak  neuspokojuje, protože na každém blogu se na mě hrne spousta  fotek, které jsou stále dokola to samé, tím se nechci nikoho dotknout, ale  abych se dívala na stále stejné kaše s drobnou obměnou mě nebaví a já nechci mít takový blog, takže fotky jídla najdete ojediněle pokud uznám za vhodné ji sem dát a pokud to nebude stereotyp.
 Dnes to stereotyp není a dávám sem fotku i s receptem.


Ingredience: maccheroni Panzani, kuřecí maso, sojanéza nebo smetana 10%, kari,sůl a porek

* na pánvi si na sucho obděláme kuřecí maso pokrájené na kousky
* přidáme porek, zalijeme smetanou, osolíme a dáme kari
* chvilku obděláme a pak přidáme uvařené maccheroni či jiné těstoviny

Tuto verzi si můžete přizpůsobit dle vašich stravovacích zvyklostí na veganskou verzi.

Pokud budete recept zkoušet a prezentovat na blocích, prosím uvádějte zdroj.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.