22. 9. 2013

Rekapitulace 16.9.2013 - 22.9.2013

Ačkoliv jsem předešlý týden rekapitulaci nedělala, tak dnes ji dám.
Jak jsem tedy cvičila tento týden?
Upřímně píšu, že moc ne, nebudu se vymlouvat, že jsem neměla čas a jiné nesmysly psát, protože by to nebyla pravda, jednoduše jsem byla líná cvičit. Tak alespoň cvičím výzvu a kardio trochu.


Pondělí :     *výzva 250x dřepy

Úterý :        *výzva 260x dřepy

                    rotoped TABATA 6 minut

Středa :      *výzva 270x dřepy + 60x kliky

Čtvrtek :    *výzva - chtěla jsem odpoledne cvičit, ale překazilo mi to lítání po nemocnici a pak už to nešlo,   dostala jsem injekci do zadnice a zřejmě jsem  nějak sebou škubla a bolel mě celý sval, takže REST DAY.

Pátek :      * výzva 280x dřepy + 60x kliky
                   cross - 20 minut

Sobota:     *výzva 290x dřepy + 60 kliky
                    rotoped 35 minut

Neděle:     *výzva 300x dřepy + 60 kliky
                    rotoped 30 minut

HOTOVOOOO!!!!

Tak výzvu mám za sebou úspěšně a nyní napojím na ni a dřepy se stanou,, každodenní" součástí mého cvičení. Příští týden bude cvičení jiné a najedu na kruhové treninky s vlastní vahou těla + kardio.

Strava je stále 80% vitariánská ( raw food) a 20% veganská, pevně doufám, že se to brzy zlomí a tělo začne již reagovat. Pak chci postoupit na 100% raw, který se mi zatím nedaří.
Alergie začíná ustupovat a soju nezařazuji a ani sojové mléko, zatím mám kupované rýžové, ale dnes  ráno jsem si udělala kokosovo mandlové domácí, zahřála na 40oC a přidala nepražené kakao.


 Skvělé raw food cacao:  * namočíte si večer  strouhaný kokos a mandle do vody, ráno umixujete, zcedíte a mléko zahřejete na 40oC, přidáte nepražené mleté kakao z LIFE FOODU a máte skvělý nápoj plný antioxidantů a enzymů a samozřejmě vitamínů a minerálů. Tak proč nejíst zdravě,  když to opravdu jde.:-)

A takhle dnes vypadala má RAW snídaně: mačkaný banán, scezený kokos a mandle z mléka, konopné semínko a  čerstvý fík. RAW cacao.

Přeji Vám krásný den.
Radka

4 komentáře:

  1. ;-) jeste ze je problem vyresen ;-) podle me jsi cvicila dost a tech klikuu no tyjo ;-) raw snidanka vypada famozne :-P cerstve fiky jsem nikdy nejedla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Te´d je sezona fíků, zkus je dokud jsou, stačí omýt, rozkrojit a spapkat - je to úplně něco jiného než sušený fík.:-)

      Vymazat
  2. Anonymní18:35

    Takže to byla opravdu alergie na soju? To mě mrzí, sama jím sóju dost v různých podobách a nechtěla bych se jí vzát :)
    Ty kliky děláte naráz?
    Recept pěkný, jen ta snídaně by pro mě byla strašně málo.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám zatím potvrzeno z alergologie, ale vypadá to tak, jen nevím jestli to bude jen soja nebo ještě další, protože dnes mám pocit, že je to večer horší než včera. Soja je velmi silný alergen a doposud jsem s ní neměla problém, ale alergie na potravinu může vzniknout kdykoliv.
      Kliky jsem nedělala na ráz, byl to systém 50x dřep + 10 kliky a opakovala jsem do daného počtu. Kliků naráz udělám jen 40.
      Ta snídaně to se zdá, že je to málo, banán byl ten největší co měli a kokosu s mandlemi bylo 1/2 hrnku. :-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.