9. 9. 2013

O mně - přesun blogu RAW VEGAN

Zdravím,


dnes bych Vám chtěla popsat trochu mou cestu hledání .
Má cesta začala v roce 2009 kdy jsem potřebovala hubnout kilča, která mi zůstala po 3 dcerce, navštěvovala jsem kurz ,, Léčba obezity", ale nebyla jsem obézní jen jsem měla kila v kterých jsem se necítila dobře ( 70cm /73kg ),  na kurzu jsem zhubla, naučila jsem se racionálně jíst, ale po skončení kurzu jsem se na všechny vykašlala a vrátila se zpět ke svému způsobu života a samozřejmě trochu přibrala - tedy přesně všechno zpátky.
Pak jsem začala 7.11.2009 znovu hubnout s cílem udržet si kila, to jsem jedla už trochu jinak a praktikovala nevědomky paleo výživový směr, zhubla jsem na 59kg a byla spokojená, občas jsem do stravy samozřejmě zařadila něco co do palea nespadalo, ale to jsem neřešila. V roce 2011 jsem se setkala s vitariánstvím, ale nebyla jsem na něj připravená, jedla jsem tak nějakou dobu a protože mi chybělo maso, tak jsem se vrátila k paleu, pak jsem si udělala kurz výživové poradkyně a začala zajímat o výživu, vlastně mě to zajímalo již od roku 2009,ale až později jsem to dotáhla k certifikátu od jedné akreditované společnosti.
 Styl paleo jsem jedla až do nynější doby, ale to jsem začala mít před cca 2,5 měsíci problém s masem - horší pleť a hlavně se mi zvedá z masa žaludek, není mi po něm dobře a jde to tak daleko, že  dále nebudu popisovat. V mé stravě je hodně živých potravin a tak jsem maso vyloučila a začala nahrazovat rostlinnými bílkovinami, které mi chutnají, ale stejně jak to tak vypadá se vracím k vitariánství, protože teplé jídlo a zpracované mám jen někdy a to 1x za den, takže spíše takový raw vegan styl.
Dnešním dnem bych chtěla zkusit opravdu 100% jíst raw, protože už nějaké zkušenosti mám a tato strava mi opravdu dělá dobře. K tomuto přesvědčení jsem se odhodlala po shlédnutí mnoha dokumentů ( o vyživě, ale i o zvířatech na kterých pácháme zlo) a přečetla jsem mnoho knih, přála bych si být dlouho zdravá a aktivní a samozřejmě vypadat mladě a dobře - v tomto je tato cesta  a moje volba velkým přínosem.

Všem přeji krásný den
Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.