1. 9. 2013

Rekapitulace 26.8.2013 - 31.8.2013

A jak vypadal tento týden?



Pondělí :   4,00 - výzva 50x dřepy / 1,12 minut
                           rotoped 30 minut
Úterý:      4,00 - výzva 60x dřepy / 1,31 minut
                           rotoped 30 minut
               17,30- 300x švihadlo
                           3x20 ruské vytáčení s kettlebellem 12kg
                           3x10 leh/sed s kettlebellem 12kg
                           3x10 tricepsové stahování kladky 15kg
                           3x10 pulover 7kg
                           3x5 bicepsový zdvih 7kg
                           3x7  bicepsový zdvih s obouručkou  12kg
                           crossový trenažér 21 minut na závěr
Středa:     4,00 - výzva dřepy 70x /   Uaaaa, začínám litovat :-))
                           100x kliky
                            rotoped 30 minut
Čtvrtek:   4,00 - 80x dřepy / 2 minuty
                18,30- cross 33 minut
Pátek:      4,00 90x dřepy / 2 minuty 
                 REST DAY
Sobota:    7,30 - 100x dřepy / 2,07minut
               15,00 -  202x švihadlo
                             3x20 kliky
                             cross 32 minut




A jak jsem na tom?

170cm / 60,8kg tedy na váze více o 0,9kg

Tuk: 27,2% tj 16,53 kg to je méně o 0,18kg tuku za týden
Svaly : 39,2% tj. 23,86kg a to je o 0,01kg více

Tedy alespoň , že jsem zhubla trochu tuku, ale spokojená nejsem, ve stravě jsem úpravy nedělala, stále se nějak k tomu nemohu dokopat :-) a vzdát se ořechů a načas i ovoce.

Toto je poslední slíbená prázdninová rekapitulace, nyní mě čeká  měsíc, kdy potřebuji vyladit formu a naplno začnu posilovat a zařadím více i kardia.

Neděle: dneska začínám s novými hodnotami,které jsou pro mě směrodatné, abych mohla porovnat k poslednímu září pokroky, dnešním dnem začínám velkou změnuve stravování a  o co jsem dlouho usilovala.

Mějte se hezky
Radka

10 komentářů:

  1. Anonymní9:08

    Ať se daří! :) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať se daří podle tvých představ. Mylsím, že makáš dostatečně! Respekt ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rámci možností ano, ale potřebuji zařadit více HIIt nebo Tabatu styl kardia. Škoda, že mi to nevychází ráno s během.:-)

      Vymazat
  3. to vypadá dost náročně, seš dobrá :) .. jak zvládáš cvičit tak brzy ráno?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dĕkuji, cvičím na lačno a vyhovuje mi to, mám hodnĕ energie. Chtĕla bych zase chodit bĕhat, ale to už bych ráno nezvládla.
      Tento týden nebyl náročný, naopak oddechový, teď mi začne cvičení pořádnĕ, vlastnĕ už začalo od 1.9.. :-).

      Vymazat
  4. Anonymní14:03

    Radko, hezky odcviceno :-) nechces nekdy napsat treba jeden ukazkovej celodenni jidelnicek? Taky drepuju, na stovce ale jeste nejsem a taky klikuju, delam ale damsky, myslim si, ze je lepsi udelat par poradnych damskych kliku nez se kroutit u panskych :-) Burpees s klikem (panskym) mi taky nejdou :-(. Hiit a tabatu cvicis dle videa nebo mas vlastni sestavy? Preji hezky a uspesny tyden. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      děkuji do budoucna plánuji napsat jídelníček, ale zatím nevím kdy ho sepíšu. Dneska jsem byla na 120x dřepy a musím konstatovat, že nohy dostávají záhul, jsou mírně unavené a čas byl 2,30 minut tak jako včera při 110 dřepech, takže zlepšení, ale původně jsem si myslela, že si dám rest day a dnes nebudu dělat ani ty dřepy, taková krizovka, ale už je to ok, a zvládla jsem to. Kliky dělám dámské a pořádně, pánské nemám ráda, ale taky je budu muset zařadit. HIIT a TABATU cvičím na crossu nebo rotopedu, někdy mám pocit když jedu na maximum, že z crossu vylítnu:-).
      Burpees - angličáky zvládnu jen 10x když jich dělám více, tak to odbývám, takže zatím těch 10. Tréninky si sestavuji sama, dlouho jsem dělala formou kruhového 2 hodiny ( ho´dka posilka a druhá kardio), nyní už to mám rozvrhnuté.:-)

      Vymazat
  5. Anonymní18:45

    Oříšky jsou taky má slabost :))
    Ráda bych se Vás zeptala, jaký je Váš názor na Sunwarrior protein. Ráda bych si ho pořídila, ale trochu se obávám, zda bude bílkovina z rýže stejně dobře stravitelná jako syrovátková bílkovina. NEjsem vegan, ani nemám intoleranci, takže bych si klidně mohla pořídit whey protein, ale pro svůj lepší pocit jsem chtěla zvolit něco přírodnějšího a nepřekyselovat moc organismus. Co myslíte? Doporučila byste mi sunwarrior nebo mám zůstat u syrovátkových?
    Děkuji moc :)
    Barča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ oříšky :-))), Sunwarior je velmi zvláštní a každý ho nemusí, musíte si na chuť zvyknout. Já tedy osobně s tím neměla problém, ale hrachový je hůře vstřebatelný než rýžový. Mám oba a vyhovuje mi, příště si , ale zakoupím v jednotlivých baleních než velké balení.Jinak na Veganze jsou ještě další tipy proteinu pro vegany v přírodní formě, zkuste se podívat.:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.