29. 9. 2013

Rekapitulace 23.9. - 29.9.2013

 Zdravím,


 a protože se blíží  3 měsíční rekapitalace mého  života a  taky si  budu  muset promyslet co mě bude čekat  v posledním čtvrtletí a čeho chci dosáhnout, tak musím si sama zrekapitulovat  to 3 čtvrtletí.

Nyní k týdenní rekapitulaci. Tak jak jsem  cvičila.

Pondělí     -   REST DAY

Úterý        -   ráno - 400x švihadlo
                                3x20 kliky
                                3x20 squaty
                                cross 15 minut  

Středa     -     ráno - 50x kliky
                                50x squaty
                                rotoped 15  minut 

Čtvrtek    -   ráno - 50squaty + 50x kliky+rotoped 15 minut
                     odpoledne - 315x švihadlo
                                        3x20 rotace neboli ruské vytáčení s kettlebellem 7,5 kg
                                       3x20 ruské vytáčení s kettlebellem 12kg
                                       cross 22 minut 

Pátek      -    ráno  - 50x kliky+ 50x squaty + rotoped 15 minut
                     odpoledne - 527x švihadlo
                                         15x přítahy na hrazdě
                                         cross 25 minut

Sobota     -   ráno - 60x squaty + 50x kliky + rotoped 33 minut
                     odpoledne - 3x 25 leh sed na šikmé lavici
                                         cross  31 minut

 Neděle    -   ráno - 50x squaty + 50x kliky + rotoped 30 minut 
                    odpoledne - doplním

Původně jsem měla v plánu kruhové tréninky, ale nebyl na ně čas, protože ty mi trvají 90 minut a já se musím učit s Adélkou ( 1 třída a je to nutnost), tak musím oželit cvičení. O víkendu se mi ani cvičit nechce. Budu si muset naplánovat více dnů na REST DAY. Nejsem v žádné přípravě, tak proč bláznit, někdy si říkám, jestli nejsem posedlá cvičení a stravou jako mnozí vyznavači ,, zdravého životního stylu".

Dělám co mě baví, nenechám se odradit a je mi jedno jestli to bude trvat delší dobu než dosáhnu svého cíle, ale dosáhnu ho. Toť mé předsevzetí a  motto.

Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.