12. 9. 2013

Měření na diagnostice GAIA 359

Ačkoliv mám diagnostickou váhu značky TANITA, přesto jsem se objednala na diagnostický přístroj,

kterých je tady v republice pomálu. Jedná se o GAIU 359 plus a nyní mohu porovnávat, protože jsem byla i na IN body a jiných.
Asi Vás zklamu, ale každý měří jinak a je jinak nastaven či naprogramován, ale nyní ke Gaie - šla jsem se měřit odpoledne v 16,30 hod, tak jsem byla najedená, zavodněná protože jsem dodržovala pitný režim a oblečená, tudíž váha je vyšší než ráno, kdy je pro mě váha směrodatná.
Váha ukázala:  62,4kg, tuk 27,4%, svaly 41,7kg, kosti 3,6kg všechno v naprostým normálu, mám standardní body typ, rozložení svalů a tuků  rovnoměrně a nejsem ohrožena osteoporózou tedy řídnutím kostí.
Bylo mi doporučeno nabrat ještě 2,3 kg svalů a nehubnout tuk. Mám zařadit do stravy více proteinů ( dávám si je jen ojediněle nyní).
Když porovnám parametry z různých měření, tak se liší množství tuku při stejné váze a na té mojí mám o 1 kg více tuků než na Gaie u IN BODY mám o 2 kg tuků ménĕ než na Gaie. Takže beru s rezervou a budu se měřit na té své a  možná jednou za čas půjdu na kontrolní Gaiu.
Chci Vám tím říct, nezoufejte není to 100 % přesné, záleží na nastavení přístroje a to má každý naprogramovaný jinak. Měřte se jen na jednom přístroji a sami uvidíte jak v těle kolísá poměr tuků a svalů, kor když to budete chtít sledovat častěji.Jestli nechcete zbytečnĕ vyhazovat peníze, tak na mĕření nechoďte a jen kontrolujte stav vašeho tĕla v zrcadle, to vám hodnĕ řekne a je pravdomluvné.:)

Mějte se krásně
Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.