26. 11. 2013

Začínáme ....

Zdravím,


tak dneska jsem po nemoci konečně cvičila , řekněme s takovým nadšením, protože mi pohyb strašně chyběl, že jsem  odposilovala a pak jsem jela 40 minutové kardio na crossovém trenažeru v tanečním rytmu, ještě že jsem doma sama jinak by mě měli za blázna :-). Dneska jsem totiž u jedné blogerky dostala super tip na ,,Fit rádio" a to se mi zamlouvalo, stáhla jsem si ho a užívala hudby. Já se Vám totiž přiznám: jsem antitalent a neumím stáhnout do iPhona muziku, tak musím jet přes youtubko a nebo rádio a tohle je bombastické. Tak snad v neděli  už dám rekapitulaci po tom dlouhýýým odpočinku a musím Vám říct, že posilování bylo fakt na mě krutý - zlenivěla jsem a měla co dělat, hold stárnu :-).
Takhle se ze mě čoudilo:-))

V předešlým roce se mi sportovně moc nedařilo, to jsem již psala proč a také hlavní důvod byl, že jsem v práci musela nadělávat, abych mohla  se postarat o dcerku, byl to časově náročný a ulítaný  rok  od září 2012 do teď, ale nyní jsem si to zařídila a někdo mne i vyslyšel, že družina ve škole  je prodloužená do 17,00 hodiny a tak mám v pondělí a ve  středu zase časík pro svou milovanou posilovnu. K mé radosti mám kartu jen zablokovanou - protože se více jak rok nevyužívala, ale není zrušená zatím, platnost je do 21.5.2014, takže v pondělí vyrážím do posilky a dám si pořádně do těla :-), bože jak já se těším, jsem jak malé děcko.
Zvažovala jsem ještě fitness BBC a po zjišťování podmínek se jdu  zítra podívat a domluvit osobně, nevím jestli se to tam vyplatí, pokud  se mi tam bude líbit a podmínky budou dobré tak budu posilky prostřídávat uvidím. Jestli máte někdo zkušenost s BBC, tak písněte do komentářů, budu velmi ráda.

Pro dnešek je to vše a já jdu připravovat jídlo na zítra pro manžela a pro mne.
Mějte se fajn!
Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.