3. 11. 2013

Rekapitulace 28.10. - 3.11.2013

Týdenní rekapitulace.


Pondělí :  15,00 - * 307x švihadlo
                             * 3x20 kliky
                             * 3x20 squaty
                             * TRX posilování
                             * crossový trenažér 42 minut

Úterý:     4,00 -    * 50x squaty
                             * 50x kliky
                             * rotoped 15 minut    
               18,00 -   * crossový trenažér 30 minut

Středa:   4,00 -     * rotoped 21 minut


Čtvrtek :  5,50 -  * rotoped  25 minut

                 18,00 - * 6x10 squaty
                             * 6x10 kliky
                             * 6x10 rotace s 12 kg kettlebellem
                             * crossový trenažér 45 minut

Pátek :     4,00 -  * rotoped 20 minut

Sobota:  17,00 -  * 222 x přeskoky přes švihadlo
                            * 3x20 kliky
                            * 3x20 squaty
                            * 3x20 rotace s kettlebellem 7,5 kg
                            * 3x20 zkracovačky na  bř. svaly
                            * 3x20 metronomy
                            * 3x 1 minuta plank pozice
                            * crossový trenažér 26 minut

Neděle:    6,30-  * sprint
                            * mix cviků na břicho do vyčerpání
                            * rotoped 45 minut
               17,00 - * aerobní rozcvičení
                            * 5x10 kliky
                            * 5x10 leh sed na šikmé lavici
                            * crossový trenažér 60 minut

Tento týden jsem neměla rest day, plánuji ho až na středu 6.11.2013 a pak  asi možná na sobotu ( ještě přesně nevím).
TRX jsem vyloženě cvičila v pondělí  a je to bezva cvičení, beru to jako zpestření, cvičím podle přiložené brožury a samozřejmě hledám na netu cviky. TRX mám zavěšené ( zavřené) ve dveřích a zajištěné na klice.
TRX ( neoriginální)
Zatím nemohu k nim napsat více, protože cvičím s nimi spíše jako doplnění či změnu, necvičím s nimi každý den, ale jsem spokojená a pro mne to byl dobrý kup.:-)))))

Měření a vážení bych chtěla zde aktualizovat až koncem měsíce, má postava vypadá stále stejně i když číslo na váze je o něco vyšší a koncem  roku možná dám porovnávací fotky.



 Mějte se fajn!
Radka












  

                            

2 komentáře:

  1. Pěkně makáš!:) ve 4 ráno jsem ráda, že žiju natož dělat kliky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,já zase chodím brzy spát, ranni cvíčo mi plně vyhovuje:-).

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.