28. 11. 2013

BBC + seminář

Zdravím,


tak dnes jsem navštívila znovu BBC a zaregistrovala se, zaplatila poplatky a v pondělí hurá cvičit,
jsem hrozně ráda, že konečně jsem si to dokázala zařídit, tak, abych chodila do posilky, strašně mě tam ta atmosféra nabíjí energií. Ale popořadě  - včera jsem se tam zajela podívat a nechala se provést, vzala si čas na rozmyšlenou, trochu mne odrazovalo to, že se musím upsat na rok a to splnit včetně plateb, ale za tu cenu nikde žádnou kloudnou posilovnu neseženu - opravdu je tak výhodná, spočítala jsem si, že každý měsíc musím jít cvičit minimálně   4x - 5x a to je v pohodě, plánuji pondělky a středy a pak si vezmu každý měsíc jeden den dovolenou, kterou si budu půlit a půjdu dřív z práce, abych si mohla zacvičit. Vychází mi to na 10-12 cvičení za měsíc. Samozřejmě budu cvičit i doma a nezapomenu na volný den.





Čip od BBC jako důkaz
 Včera jsem byla na semináři ,, Enzymy ve výživě", lektorka se jmenovala Hanka Zapletalová a napsala  i knihu, kterou bylo možno zakoupit si.
Hanka  Zapletalové je vitariánka, která si touto stravou vyléčila své neduhy a nemoce. Součástí semináře byl workshop, kde připravovala  smothie, mandlový sýr a pomazánku ( i žranice byla tedy), jídla byla opravdu chutná. Dozvěděla jsem se zase něco nového i když jsem měla pocit, že nebyla na přednášku lektorka  připravená, ale i tak jsem  ráda, že jsem se jí účastnila a donesla pár nových poznatků.

Některé z nich vám zde přidávám
 
*   přemražovat banány, aby se škroby přeměnily na cukry
*   namáčet mandle a i jiné ořechy a semínka
*   mixovat s rozumem a nemixovat hodně druhů
*  používat teď v zimě hodně zahřívací potraviny
*  vařené jídlo není nutností mít, ale můžeme si dopřát ohřáté do 42 oC ( pro vitariány)

Za chvilku mi dávají můj oblíbený seriál, tak se s Vámi loučím.

Přeji Vám hezký zbytek dne!
Radka

1 komentář:

  1. :-) Do BBC taky chodím a jsem spokojená. Tak ať se ti tam líbí.

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.