20. 11. 2013

Raw food

Dnes jen v rychlosti jednu ukázku raw jídelníčku pro vaši představu jak  může vypadat strava  člověka co se živí raw food.


Snídaně: vymačkaná šťáva z citrusů, kaše od Iswari raw kakaová, ječmen a chlorella
Svačina:  mandarinky 5 ks, dýňová semena
Oběd:      velký zeleninový salát s dresinkem z červené čočky, oleje a bylinek + kurkuma s naklíčenou pohankou a quinoou
Svačina:  3 ks kaki ovoce, dýňová semena
Večeře:    okurka,250g rajčat a papriky 3 ks + naklíčené mungo

Večer ještě chlorella bude.

Pitný režim : v zimě já piji čaje zahřívací

Na to, že jsem dříve trpěla zimoumřivostí, tak nyní netrpím je to tím, že ve stravě mám zahrřívací potraviny a piji čaje do kterých pridávám zahřívací koření.


Mějte se hezky!
Radka

7 komentářů:

  1. super jídelníček... musim taky zařadit více naklíčených potravin :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak naklíčenou quinou jsem ještě nezkoušela (což se dost divim), je to dobré? Zůstane ta quinoa tvrdá, nebo změkne jako pohanka? Budu tomu muset dát šanci ;)
    Čajíky jsou na zahřátí super a já si ještě občas mažu záda hřejivkou s capsaicinem. A zima nemá šanci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je měkkà a já quinou vždycky milovala, kupuji si i dehydrovanou raw od Iswari a ta kràsně křupe. Hřejivkou si mažu bříško při cvičení, tak teď asi budu aplikovat i jinak, díky za radu.:-)))

      Vymazat
  3. Anonymní18:38

    Jídelníček je naprosto suprový, jen mám dotaz. Snažím se jíst zdravě, ale k mé smůle stále patřím mezi ,,závisláky" na čokoládě ( edna a pul tabulky denně..).Váhu mám v pořádku 63 kg na 175 cm, samozřejmě pár kg dolů bych brala :) Už několikrát jsem se závislosti na čokoládě zbavila, ale vždy do toho znovu spadnu. Můj problém je především psychický. Když přestanu jíst čokoládu, tak se cítím slabší a mám pocit, že můj mozkový výkon značně klesá. Myslíte si, že je to skutečně možné, nebo je to pouze mou vytvořená myšlenka.
    Máte nějaký typ na podporu koncentrace při studiu? Četla jsem o guaraně a o čaji maté. Co je lepší? Mnohokrát děkuji! Přeji Vám hodně štěstí a úspěchů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda působí na mozkové centrum, je to silný antioxidant, takže se jí nemusíte zříkat, ale vybírejte tu prospěšmnou tělu a to je 80% od lifefoodu- je to živá čokoláda a par čtverečků tělu neublíží, kupuju ji dcerce a sama si občas 2 kostičky dopřeji:-)
      Na koncentraci mi pomohly kdysi banány a rybí tuk, nebo DMAE to je doplněk stravy.

      Vymazat
  4. Anonymní12:38

    Ovoce se má jíst pouze na lačný žaludek..přečtěte si o tom něco... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíst pouze? S tím nesouhlasím, pokud někdo cvičí je ovoce dobře vyuźitelné před cvičením a pokud se nabírají svaly tak i po cvičení, nic méně ho jím i na lačný žaludek. Nedržím se striktností a ani nechci, přečetla jsem spoustu publikací.:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.