1. 12. 2013

Rekapitulace 25.11. - 1.12.2013

Zdravím,


tak po nějaké době opět přidávám rekapitulaci, tak jdeme na to ať vidíte, že se neulejvám :-)





Pondělí 25.11.203   -   REST DAY

Úterý 26.11.2013    -   1 fáze:  150x švihadlo
                                                 3x20 squaty
                                                 3x20 kliky 
                                                 3x20 leh/sed na šikmé lavici
                                                 crossový trenažér 40 minut

Středa 27.11.2013   -   REST DAY

Čtvrtek 28.11.2013   -   1 fáze: 30 x squaty + 30x kliky
                                                rotoped 30  minut
                                     2 fáze: kardio 5  minut na plošině ( záhřev)
                                                3x20 rotace s kettlebellem 12kg
                                                3x10 přítahy kolen ve visu na hrazdě
                                                3x20 sklapovačky 
                                                crossový trenažér 37 minut

Pátek 29.11.2013   -  1 fáze:  rotoped 15 minut ( HIIT)

                                  2 fáze:  crossový trenažér 30 minut

Sobota 30.11.2013 - 1 fáze:  40x kliky
                                              rotoped 33 minut
                                 2 fáze: 203 x švihadlo
                                             TRX ( horní polovina těla a břicho)
                                             3x20 squaty
                                             crosssový trenažér 31 minut
Neděle 1.12.2013 -  1 fáze: HIIT na crossovém trenažéru 20 minut
                                2 fáze: 200 x švihadlo, plošina - plank pozice
                                            cvičení serií na břicho
                                            crossový trenažér 30 minut


Cvičím podle času jaký mám, někomu se může zdát, že tomu věnuji málo času, ale mám spoustu povinností a asi nejvíce mi zabírá čas, kdy se musím učit s dcerkou, která je v 1 třídě, to mne přivádí k tomu napsat harmonogram mého dne.



Mějte se hezky!
Radka

2 komentáře:

  1. Kéž bych zase zvládla dělat kliky. :/
    Od té doby, co jsem začala chodit do posilovny a vyprdla se na domácí workouty, kde bylo kliků až až, tak se sotva zmůžu na 10 pánských najednou. Snad to dám zase nějak dohromady. :))
    Za to švihadlo tě obdivuji, mě vůbec to hopsání nebaví. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě baví, ale ne každý den a když se mi chce tak udělám i rekord, nejvíce jsem jich měla 700x.
      Mě začíná posilka zítra, ale klikovat budu taky a squatovat toho se nevzdám, mám to naplánováné na 1 fázi tj ráno.
      Kriss ono se do toho zase dostaneš, já jich zvládala mnohem více a teď po nemoci to taky nejde tak jako předtím.:-)
      Co nano shaker? Já ho už mám připravený do posilky.:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.