5. 12. 2013

Blázen do cvičení

Zdravím,


Tak včera jsem byla opět v posilce, ale řeknu Vám, že po pondělku jsem sotva lezla a tak jsem přemýšlela, že to vzdám-nevzdala a hrdě nakráčela. Žádný trapas nebyl a tak jsem hned vlezla na běhací pás na něm jsem byla 25 minut, nechtělo se mi moc na stroje, ale musela jsem, odcvičila kruhový trénink na všechny partie a tentokrát s nižší zátěží (  20, a 30kg), pak mne čekal ještě běhací pás a cyklotrenažér. Celkem jsem tam strávila 2 hodinky. V autě jsem do sebe šoupla protein na regeneraci, abych tak netrpěla jak předešlou návštěvu posilky, ale ten je tak hnusnej - odvykla jsem si a už mi to nechutná, ale na regeneraci je to skvělý, dnes svaly ok, takže to zabralo:-).

Je zajímavé  pozorovat lidi v posilce, dost se toho člověk pozorováním přiučí. Ne že bych upřeně na někoho se dívala, to ne, ale rozhlednu se.
Teď mne bude čekat cvičení doma až do neděle a příští týden zase posilka. V sobotu jedu na soutěž jako divák a tak  nedělní příspěvek bude trochu obsáhlejší.


Mějte se hezky!
Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.