7. 12. 2013

Golem Classic 2013 Kutná Hora

Zdravím,

jak mnozí  fitness nadšenci a nadšenci kulturistiky vědí, tak dnes se konala od 13,00 hodin v Kutné Hoře soutěž kondiční kulturistiky a fitness. Já jsem tam taky jela, chtěla jsem naživo vidět závody a tak porovnat svalové proporce jednotlivých závodníků a závodnic. Pro ty  kteří se nemohli zúčastnit, tak bylo umožněno sledování na www.ronnie.cz přímý přenos, ale z mých zkušeností vím, že to není ono a ty svalové proporce tak důkladně nevidíte a neporovnáte.
Dle očekávání zvítězila v kategorii Bodyfitness Nikola Studnařová a v Bikiny Adenika Endtová.
Závody se mi moc líbily a jsem ráda, že jsem viděla vše naživo, víte ono fotky z  ronnie.cz dost zkreslují a když vidíte závodníky, tak zblízka, tak vidíte i jejich nedostatky a zároveň i přednosti. I když jsem fandila i jiným závodníkům, tak si myslím, že zvítězili všichni, protože to co museli podstupovat hned tak někdo nedokáže a věřte, že je to opravdu těžké, všichni si zaslouží obdiv.

Mějte se hezky a užijte si dnešní večer!
Radka

4 komentáře:

  1. Anonymní20:29

    Prozraďte, jakých nedostatků jste si všimla třeba u Nikči? to by mě zajímalo :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč zrovna u Nikč? Nechci rozebírat Nikču, Adeniku nebo Veroniku co třeba chlapi, tam je toho více znatelného. Jak píšu, všichni maji můj obdiv, protože je tohle strašně těžký po psychické stránce absolvovat.

      Vymazat
  2. Urcite to mohl byt skvely zazitek ;-) motivovalo te to dostat se take na zavodni uroven nebo ti to prijde z moc "extrem" ? :-) veliky respekt vsem presne jak pises.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě řečeno: říkám si, že se svou formou bych mohla konkurovat a zúčastnit se kondičních soutěží. Jen ve mě lítá trochu to, že se nerada vystavuji v plavkách a jsem trémistka, no uvidím příští rok co mi přinese a zda seberu odvahu do toho jít, každopádně nějaké plány mám. Jako extrém mi to nepříšlo jen 2 dívky v bikinách, byly přespříliš vyhublé a svalová hmota nijaká, ale možná ji naberou trochu postupem času.
      Bylo to skvělé a hlavně taky lidi se dost bavili, bylo tam spousta trenérů co znám z fitek v Praze, takže jsem slyšela i názory jiných. Takováto soutěž je super v tom, že člověk na svých slabinách zapracuje a hlavně je to pro lidi co se sebou něco dělají a chtějí to ukázat ostatním.Takže jim patří obdiv.:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.