3. 12. 2013

Fitko

Zdravím,

tak jak jsem se zmiňovala v předešlém příspěvku, byla jsem včera po cca 16 měsících v posilovně,
Inspirace
úžasně mě to vzpružilo, to je to co mi chybělo ta atmosféra- tu miluji. Abych nepředbíhala, tak  jsem vyměnila  posilku co jsem dříve navštěvovala  za jinou a neznala jsem to tam, tak jsem trochu exscelovala. Už se vám stalo, že jste si dali cennosti do trezoru a nemohli se do něj dostat? Mě ano, no stane se:-), když jsem  to nakonec zvládla, tak jsem šla cvičit.
Kardio na rozehřátí - kruhový trénink posilovací - kardio na závěr.  To byl můj plán, kterého jsem se držela a splnila. Spoustu strojů ve fitku jsem neznala a tak hodně sleduji lidi jak cvičí, abych okoukala jak vlastně na stroji cvičit, jsou novější než co jsem znala z předchozího fitka. Zvládla jsem to a můj trenink byl pro mne brutus na nohy a zadek, dnes svalíky pěkně cítím, protože jsem si dala pro mne docela vysoké zátěže            ( legpress 40 kg), jinak jsem jela se zátěžemi 20kg  a 30kg. Víte ten pocit když docvičíte a jedete domů, ta blaženost co  v mé krvi putovala, spokojenost a mírná únava to je to co mi chybělo. Miluji tento pocit! Miluji posilování a fitness!
Dnes mě bude doma čekat klikování, squotování a cvičení na břicho + kardio na crosssu a zítra opět posilka a kruháč.
Když člověk cvičí, tak po nějaké době je to znát na těle, tělo se začne formovat a problémové partie jsou pak vzhlednější, ale je zapotřebí vědět jak cvičit a hlavně jak papkat, to je  to hlavní správnou stravou podpořit své úsilí a tak dosáhnout svého cíle. Já sama mám problém se zadečkem-ta placatost není hezká, ale  již 3 měsíce dřepuji a zadeček se zakulacuje, vzhledově vypadá lépe a lépe.
Takže nevzdávejte se, vždycky je co zlepšovat na své postavě a můžete vypadat líp.

Mějte se hezky!
Radka

8 komentářů:

  1. Anonymní18:58

    Tak mně se zatím do posilovny nechce, i když jsem kdysi taky chodila :( Ale třeba k tomu časem dojde :) Stejně jako jsem přišla na to, že mi chybí větší zátěž. Taky dřepuji, vzala jsem si těžší činky a hned mám o 2 cm na stehnech víc:( U mých nohou prostě neplatí, že se nemusím větší zátěže bát. Takže jsem opět váhy u dřepů a mrtvých tahů snížila a dělám velký počet opakování. Chtěla bych mít nohy vyrýsované a namakané, ale souměrně k hrudníku a rukám :) Na zakulacovaní zadku stále čekám, změny jsou zatím minimální. Držím palce a nezapomeň psát o svých pokrokách:) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že píšeš i o tom co platí na tebe:-) a tvé zkušenosti.. Já si stehna neměřím, chci je tvarovat, tak jako zadek, po posilováni si nedávám cukry na doplnění glykogenu a tak je nezesiluji a nerostou, pouze bílkoviny na opravu a udržení dosavadního stavu svalů.
      Ok budu psát o pokrocích, ale někdy si říkám, že blog zruším, že to nemůže nikoho zajímat:-)

      Vymazat
    2. Anonymní17:36

      Ahojky, prosím, neruš blok, chodím se k tobě často inspirovat. Je mi 40, miluju cvičení a zdravý styl života a jsem moc ráda, že jsem objevila takto zaměřený blog někoho, kdo je v mém věku.
      Btw, co se týče stehen, mám to stejně jako Vlaďka a ne a ne ty přebývající 2 až 3 cm sundat a také nějaký ten zbývající tuk. Není to žádná katastrofa, jsem na svůj věk poměrně dost štíhlá, ale....:-). Věřím, že mi rozumíte :-).
      Přeju hodně chuti do pokračování psaní blogu a úspěchy ve stravování a cvičení :-). Monča.

      Vymazat
    3. Je děkuji za krásný komentář, to je další povzbuzení v tom co dělám, no někdy to potřebuji-to uznávám, Mončo budu see snažit. Dneska jsem zase po brutus treninku a sotva lezu , nemohla jsm ani sejít ve fitku schody.
      Zvažuji foto na konci roku, jako dokumentaci mého úsilí ve fitku a to jen díky tvému psanému slovu:-)

      Vymazat
  2. Anonymní21:34

    Prosím, blog neruš! Chodím na něj ráda a každý den, i když nekomentuji a takových je hodně. Blogů o zdravém životním stylu je dost, ale zjistila jsem, že s přibývajícím věkem se mění i "požadavky" mého těla a ty jsi věkem moje "krevní" skupina, takže mě moc zajímá, co na tebe platí, tvoje výsledky, protože ve spoustě věcí, to mám podobné :) Jinak já taky po posilování doplňuji bílkoviny, žádné cukry, ale už jako mladá holka jsem měla vymakaná stehna. Dle mého bratrance - jako fotbalista, a to jsem vážila 58 kg :) Měřím si pas a nohy, ale zrovna v zrcadle se mi vše zdá lepší a na cm mám přitom víc. Možná se mi přecijen ta zadnice zvedá :) Určitě napiš víc i o soutěži, na kterou se chystáš, na čem budeš pracovat, jaká kategori atd. Hezký večer :) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní21:37

    Aniž bych to tušila, napsala jsem skoro to samé, co Monča:) Nevím, jak to napsat výstižně a přitom se nedotknout mladých děvčat, ale u nich spoustu věcí jde "samo" díky věku. To u NÁS už je to i o něčem "navíc". Snad mi rozumíš :)Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, mi po 40 již nemáme nic zadarmo a o to více musíme na sobě pracovat. Abych se někoho svÿmi psanými slovy nedokla, tak samozřejmě i v tomto věku existují vyjímky co na sobě pracovat nemusí a mají tak rychlý metabolismus, že vypadají dobře,ale takových lidí je málo:-)

      Vymazat
  4. Anonymní9:01

    Radko, jsem ráda, že tě můj komentář povzbudil a moc se těším na další články, ty o cvičení a tvých pokrocích mám nejraději, jsou neskutečně motivující :-).
    Vlaďko, mluvíš mi z duše, souhlas naprosto se vším :-).
    Je moc fajn vědět, že někde jsou podobně cvičením nadšené čtyřicátnice, v mém okolí se, bohužel, nikdo podobně "postižený" nevyskytuje :-).
    Holky, hodně zdaru! Monča

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.