22. 12. 2013

Zdravím

Včera jsem si udělala den pro sebe, pokoupila co bylo potřeba, dokoupila dárky a vyrazila s nejstarší dcerou do posilovny, jen mne mrzí, že mé nadšení nesdílí a tak jsem  tolerantně cvičení ukončila po 90 minutách :-). V posilce v Kolíně jsem byla poprvé a testovala jsem zda mi postačí jako doplnění k  pražské posilce. Stroje tam mají jen po 1 ks, ale jde to, nijak jsem nečekala a odmakal si svůj trénik, který jsem jela kruhovou formou, takže všechny partie. Nejvíce mne potěšilo to, že jsem udělala rekord na legpressu a naložila jsem si 60 kg na kotoučích, váhu steroje neznám, ale asi tam taky něco bude,  svalečky pálily, ale stálo to za to. S dcerou jsme tam byly jen  2 ženský jinak chlapi.
Po hodně dlouhé době jsem byla schopna se na sebe podívat do zrcadla při cvičení ( nikdy jsem se nedívala) a zaujalo mne jak svaly pracují  -  už chápu proč na sebe všichni koukají:-), trenérka mi vždycky říkala proč a když to nepomáhalo, tak  mi říkala i jiné věci, ale nikdy jsem to nebrala vážně - asi jsem musela dospět do této fáze. 
Snad se nyní posunu zase dál o kousek k svému cíli.

Nedělní rekapitulace není, protože při kruhových trénincích nejsem schopná zapsat cviky, opakování série a váhy. Lítejte po posilce s papírem a tužkou :-). Oproti minulosti nejedu 3x20 s 20kg, ale dělám méně opakování či ho kombinuji a kombinuji váhy. Ranní cvičení taky nezanedbávám. A dneska mám konečně volný den a odpočívám.

Přeji všem hezký den!
Radka

4 komentáře:

  1. Anonymní12:24

    Ahoj, taky jsem z Kolina..chodím cvičit tak různě, na Zimní stadion, na plavečák i do posilovny v Borkách, kde si byla ty? A jak se ti tam líbilo? Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Fitness studio Mat na plavečáku,, Vodní svět Kolín". Já chodila jen v Praze před 1,5 rokem do Hiit fitness Flora a nyní po té dlouhé nucené přestávce do BBC.
      Je to tam maličké, ale příjemné prostředí. Jsem ráda že jsi se ozvala, alespoň vidím, že se ženy posilovny nebojí.:-)
      Už mám naplánovaný další dny kdy půjdu, vyuziju dovolené na maximum.:-)

      Vymazat
  2. tak to já zrcadla mám strašně ráda, jelikož si v nich kontroluju formu, když cvičím sama.

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.