6. 8. 2013

Vstupte do pohádky i v dospělosti + něco na víc

Letošní dovolenou si vyloženě užívám, přišla jsem na chuť ranímu běhání na lačno a neuvěřitelně si to užívám, ráno se taky krásně dýchá, ten čerstvý vzduch, východ slunce jsou neuvěřitelný  nabíječe energie. Chodím běhat něco mezi 5,00 - 5,30 hod., u rybníka jsou vždy jen tak 3 rybáři a jinak nikde ani noha, mám svůj okruh cca 3,5 km. Jsem prostě ranní ptáče  :-) a vyhovuje mi to tak. škoda, že to lze praktikovat takhle jen o dovolené a o víkendech, v týdnu to prostě nezvládnu:-(
Po běhu  se doma osprchuji a jdu připravit snídani rodince a sobě, pak se většinou vypravíme na nějaký výlet. Včera jsme byli na zámku v Radimi na dětském pohádkovém okruhu, kde dcerka  dostala dobový kostým a byla princezna, já královský plášť s manželem a byli jsme král s královnou   i koruny jsme všichni měli. Pro dcerku to byl zážitek a pro nás taky.
Tady momentky z našeho výletu. Po úvaze jsem se rozhodla  dát fotku  i nás tří.

Výlet byl hlavně zážitek pro naši dcerku, která zářila štěstím. Ta starší  už s námi nechce jezdit, je raději doma a dělá co ji baví.
Koho by to zajímalo a má děti , tak jukněte na  nabídku  ( dejte do vyhledavače zámek Radim). Je to sice miniprohlídka, ale pro děti je to zážitek a šťastné rozzářené očička za to stojí, udělejte svým dětem radost  a  vstupte do pohádky ,alespoň na chvilku, tak jako my.

A co děláme po výletu? Dcerka se jde koupat do bazénu, já si dám frappé s manželem ( led, káva, sojové mléko) a pak cvičím - posiluji a jdu na kardio a po cvičení,  když vychladnu, tak jdu s dcerkou do bazénu a léčím si svou fobii z vody, trochu tam blbneme , ale vlastně je to v rámci tréninku, protože většinou zaujmu pozici V - jako u sklapovaček ( nohy mám nad vodou) a rukama  mávám jakoby se vznáším ve vodě tudíž posiluji břicho, ramena  a paže, prakticky i záda. Pak se většinou griluje a to zdravé mňamky na mramorovém kameni, kde nevznikají karcinogeny. Ráda bych se opalovala, líbí se mi opálená těla, ale měla jsem problém s pigmentací v roce 2004 a tak od té doby slunko nevyhledávám, protože vždy v létě mi trošilinku vyskočily skvrny v obličeji a zbavovat se jich je moc zdlouhavé. Letos zjišťuji, že  slunko mi tolik nevadí, a zatím skvrny nenaskakuji byť na slunku trochu jsem, a tak zkusím se lehce opalovat a uvidím, třeba mi v tom letos pomohou zelené potraviny, které beru již přes rok a možná i má jiná strava.
To mi připomíná, že musím objednat Coco pure, chutná mi to a hlavně to ředím a dodržuji pitný režim, světe div se já piju a hydratuji :-) k tomuto produktu napíši příspěvek někdy jindy .  O Coco pure jsem se dozvěděla z www.veganza.cz a taky v časopisech  a rozhovorech na webech. Pro mě je to ideální produkt a přírodní,  nejsem zastánce kokosového oleje a tohle mi vyhovuje. Taky jsem si objednala  jinou Chlorellu Mann konkrétně a protein v Raw kvalitě, tentokrát ne  z hrachu, ale z rýže ( hrachový ještě mám a konopný taky 2 balení), svačiny budu asi řešit  proteinem. Trochu více přemýšlím  jak nyní v létě stravu řešit, nechci být jen na seitanu, miluji raw stravu a bílkoviny musím doplňovat a proteiny mi příjdou vhodné. Ještě musím si zajistit dostatek B12, ale to by taky neměl být problém když beru zelené potraviny.

Zatím se mějte všichni krásně a užívejte si prázdnin, dnes jdeme na loď - okružní jízdu, tak možná dáme  inspiraci na  další výlet.

Radka :-)

1. Jde vidět, že si dovču užíváte! :))
    Za ten brzký běh tě obdivuji, to já mám v 5 hodin ještě půlnoc. :D

1. To jo, mě nebaví cestovat a balit někam k moři, neříkám že jednou za čas nikam nepojedeme, ale baví mě spíš tato forma dovolených :-) . Já jsem prostě ranní ptáče :-)

2. Kriss ty sis zamkla blog, chtĕla jsem juknout a nepustilo mĕ to.

2. Anonymní12:54

Jste hezká královská rodinka :-) Moře mě strašně dlouho nebavilo. Balení, cesta, stres... Jenže čím jsem starší, tím víc potřebuji o dovolené úplně vypnout. Odjet a neřešit nic, co doma jindy řeším... a koukat na moře. Vodu taky nemusím, moře je výjimka. Loni jsme si to všichni opravdu užili, naše velké holky jely s námi dobrovolně a rády a tak se těším, že si to zopakujeme. Takové domácí dovolené mají něco do sebe, to určitě, ale tak si neodpočinu a hlavně mě nenabijí do příštího roku. A ranní běhání je nádhera, to souhlasím. Vstávám taky brzy, jen teď bez běhu, mám líné období :-D Jo a kokosový olej miluju. Hlavně se jím natírám od hlavy až k patě :-) Javanka

3. Já u moře byla 1x a to ve Španělsku a cesta autobusem horor, celá jsem natekla a bykla jako balon nevešla jsem se do své kůže :-) a manžel konstatoval už nikdy jen letadlem. Já do letadla nikdy nesednu z určitých důvodů, ale to nebudu rozepisovat :-). Manžela jsem ukecala 2x do Maďarska k Balatonu a taky super bylo to autem a zvládl těch 600km, více nechce jezdit. letos vyřkl, že příští rok Chorvatsko dáme, ale když vidím tu šílenost na silnicích tak se mi ani nechce, ale budu muset být svolná kvůli dětem když jsme teď byli 2 roky doma. Kokosový olej jsem myslela ne do vaření, ale na vlasy je super, večer napatlám, ráno smyji a je to super regenerace na mé blond vlasy:-)

4. Anonymní20:24

No já kokosový olej občas použiju i do vaření. Třeba na drobenku na bublaninu (nádherně voní). My se loni rozhodli pro Chorvatsko a zamilovali jsme se :-) Nádherná a pohodová dovolená, na kterou jsme vzpomínali celý rok. Nádherná včetně cesty, i když byla dlouhá, skoro 1200 km. Ale řídíme oba, takže jsme se střídali a v pohodě. Dlouho jsme váhali, ale zjistili jsme, že tohle je opravdu ta pravá dovolená pro nás a letos se nemůžeme dočkat. Těšíme se úplně na všechno. Na balení, na cestu, na horko, na moře, na ryby, na zmrzlinu... prostě už aby to bylo :-) Javanka

1. Tak Ti přeji aby se Vám letos dovolená vydařila jako loni:-) a užij si jí:-)

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.