29. 8. 2013

Plány

Zdravím,

tak jsem se domnívala, že  fotokonkurz bude mít uzávěrku k poslední srpnu a s velkým překvapením jsem zjistila, že mám ještě měsíc na odeslání fotek, tak musím makat ještě celé září, mám z toho radost a pevně doufám, že to zvládnu.
 Poctivě dřepuji a dnes to  bylo 80 x za 2 minuty,  tak snad se ten zadek zlepší, ono je to taky hodně o držení těla, cvičím dost kardio na spalování, protože při samotném posilování vypadám mohutněji, prostě to kardio je nezbytné. 
Letos se chci podívat na nějaké  podzimní fitness soutěže jako EVLS Pro Prague a nabrat inspiraci jak to tam chodí a příští rok zvažuji nějakou soutěž, ale  musím si udržovat postavu, takže žádný frappé, zmrzlinu od manžela taky odmítám :-), ještě zmáknout ty ořechy, semínka a sušené ovoce  to jediné mě brzdí.
Ve stravě zjištuji, že potřebuji větší interval mezi jídly, jím jak jsem zvyklá a nějak to není ono, žaludek nestačí strávit a vyprázdnit se a já už tam tlačím další jídlo, což je špatně. Jím raw vegansky a vyhovuje mi to, zjišťuji, že  maso k životu opravdu nepotřebuji. Včera jsem šla kolem masny a nechalo mě to chladnou, spíše mi hlavou projelo ,, chudáčci zvířata", které musíme zabít, abychom je s prominutím sežrali. Tímto se omlouvám masožravcům, nemohu za to co mnou projelo.
 Pitný režim dodržuji za pomocí smothie, které dělám z 1l vody, 50g listového špenátu a jedné broskve hodně zralé nebo banánu a pak coco pure či vodu, jedině tak to zvládnám.

A co Vy jaké máte plány v nejbližší době čí  v delším horizontu.

2 komentáře:

  1. Anonymní21:37

    Ahoj Radko, pekne plany, tesim se, jak doladis do fotosouteze formu, doufam, ze budes prubezne informovat :-). Ja dnes zvladla hodinu pilates, i kdyz srustajici krizova kost jeste poboliva a pak jsem si dala 30 squats, 20 kliku (zatim jen damske) a 3 burpees (vic jich zatim nedam, kost boli a taky ty pansky kliky mi zatim nejdou....) drepy, burpees a kliky hodlam delat kazdej den a postupne pridavat. Pak chci zkusit nejaky hiit a crossfit (to mame ve fitku) a taky mi od 9. zacInaji lekce spinningu -2x tydne. Nebyt prazdninoveho urazu asi bych se dal jen "poflakovala" po spinech a nenarazila na tak zajimave blogy a inpiraci do dalsiho cviceni. Driv cca pred 10ti lety jsem delala asi 10x tydne ruzne formy aerobicu a cca 4x tydne posilku.... To uz mne az tak nebavi, ale jako cvicitelka mam ruzne lekce i posilku u nas ve fitku zdarma a tak se chci dat jen kvuli sobe do formy a vylepsit postavu :-) DIKY ZA INSPIRACI! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, tvého zranĕní je mi líto, ale už začínáš cvičit, tak teď už to bude jen lepší a lepší. Já dneska dala 90 squatu za 2 minuty a nožk y se zadkem mám unavené, jinak dnes rest day a zítra 100 mĕ čeká-začínám své osobní výzvy litovat:-), v dobrým slova smyslu,vytrvám ale. Dnes mám zatĕžkávací zkoušku ve stravĕ-jdu na oslavu a to mĕ čeká v září svatba ach joooo, přitom strava je to nejdůležitĕjší.

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.