25. 8. 2013

Cuketové spagetti s hlívou

Dnes Vám nebudu dávat rekapitulaci  myslím, že to stejně moc lidí nezajímá, jestli mám o kilo víc nebo míň, nejdůležitější je absolutní pohoda člověka, být spokjen sám se sebou a to já jsem, někdy si sice říkám mohlo by to být lepší, prostě neusnout na vavřínech a starat se optimálně o sebe.
Jak mnozí víte mám problém s masem, zkoušela jsem ho jíst, ale nejde to a už to opravdu lámat přes koleno nebudu, dospěla jsem do fáze, kdy mi je opravdu jedno co si ostatní myslí o mém stravování a nebudu to řešit ani na rodinných oslavách a nutit do sebe něco  po čem mi je zle.

Dnes jsem si připravovala na zítra oběd a jestli to někoho zajímá, tak tady je recept.
Cuketové spagetti s hlívou (raw vegan)
Recept: cuketu  zapomocí škrabky  nakrájíme na tenké pláty a ty pak rozkrájíme na proužky, dáme do mísy. Na oleji orestujeme cibuli a nakrájenou hlívu ústřičnou, necháme po udělání schladnout a pak smícháme s cuketou, přidáme tofunézu, osolíme a opepříme.  Skvělý lehký oběd  je hned hotový .Dobrou chuť!

Jak víte tíhnu hodně k vitariánství a tak cuketu  tepelně neopracovávám, syrovou hlívu jsem si, ale netroufla do salátu dát.

4 komentáře:

  1. mňam to vypadá skvěle a určitě i chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco podobného jsem jedla v Intersparu v jejich restaroaci, kde je salátový bar a nají se tam i lidé co jedí živou syrovou stravu a tak vznikl obídel, který je velmi jednoduchý a chutný.:-)

      Vymazat
  2. Anonymní20:16

    Radko, a ja se zrovna tesila na rekapitulaci :-) Kdyz ja sama ted nemuzu cvicit, tak se rada necham inspirovat.
    Takze ty "nudle" jsou uplne syrovy? Vypada to moc dobre :-)
    Ja jsem letos v lete maso dost omezila, vlastne neplanovane, Je totiz vsude okolo tolik dobre zeleniny a ovoce.
    Radko, jaky je Tvuj nazor na cviceni na lacno. Pokud ho schvalujes, tak jaky typ (kardio, posilovani...), co si dat a jak dlouho po takovym cviceni. Dekuji. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak až budu mít čas, tak ji udĕlám,nejspíše to bude v úterý. Ano nudle jsou syrové:-).
      Cvičení na lačno preferuji a vyhovuje mi, jedu vĕtšinou kardio a nĕkdy přidámpár cviků jako například kliky a nyní dřepy, vyloženĕ posilovací trenink, ale nedĕlám ráno. Každému , ale tohle nevyhovuje a jsou lidé co omdlívají, to si každý musí vyzkoušet sám na sobĕ. Pokud bys chtĕlacvičit na lačno, tak doporučuji, čerstvĕ vymačkanou šťávu z citrusů před cvičením, aby jsi nezačala spalovat svaly, to je asi jediný problém.:-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.