2. 3. 2014

Tréninky v týdnu

Jen  drobný popis:

* čtvrtek jsem měla volný den a necvičila jsem
* pátek kruhový trénink a nepamatuji si přesně jak který cvih v kruháči jsem dávala v posilovně
* sobota kruhový trénink s kamarádkou a nedokáži taky popsat přesně
* neděle volný den

Na blog jsem moc nechodila jsem spíše nyní na FB a snažím se pomoci jedné  závodnici rozhýbat váhu, takže ani nebudu mít nějaký čas sem chodit. Přípravy na fitness jarní soutěže vrcholí a spousta lidí se nejvíce věnuje přípravám a já musím taky pokud chci do čtenářské soutěže i když ta není pro mne prioritou, prioritou jsou kondiční.



Mějte se hezky!
Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.