8. 3. 2014

Aktuální forma

Zdravím,

nějakou dobu jsem se neozvala a je mi hrozně líto, že blog trochu zanedbávám, ale veškerý můj čas zahlcuje sport, práce a  rodina  a  samozřejmě vše co s tím souvisí.
Jak jsem již nějakou dobu naznačovala, tak se připravuji na čtenářskou soutěž a na podzimní kondiční soutěže, jsem pevně rozhodnutá neustoupit a doufám, že mi bude přáno dokázat to co si přeji.
Od pondělka jsem nastolila speciální stravovací režim, kdy hubnu tuky. Tento režim je dost vyčerpávající ale výsledky jsou, ty můžete posoudit z fotografie, kterou přikládám. Začínala jsem na 64,9 kg a dnes mám 61,3 kg. Všechno co jsem zhubla jsou tuky.
K tomuto kroku jsem se odhodlala jako podpora jedné mé spolubojovnici, a tak se podporujeme v tom co děláme. Podpora je strašně důležitá. Tréninky jsem nějaké popsala a snažím se cvičit opravdu tvrdě a dřít, někdy si říkám, vždyť to ani neutáhnu, ale vždy to dopadlo dobře a zvládla trénink.

Tady přikládám slíbenou fotku.

Moje aktuální forma



Mějte se hezky!
Radka

21 komentářů:

  1. Jsi v moc hezké formě. Věřím, že to ještě vypiluješ!
    Přeji hodně štěstí a pevnou vůli. :)) Máš na to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kris, závěrečná fáze bude nejtěžší asi pro mne. :-)

      Vymazat
  2. Anonymní12:43

    Vypadáš skvěle, opravdu dobrá práce! I o jídelníčku bys nám mohla něco napsat:) Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu popíšu, ale nic přesného asi ne, je to můj triumf výživové poradkyně pro klienty co jsou zaseknutý a tělo stávkuje v hubnutí. Když všechno selže, tak tohle ne.

      Vymazat
  3. Anonymní12:43

    Vypadáš skvěle, opravdu dobrá práce. I o jídelníčku bys nám mohla něco napsat:) Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní14:15

    Ja bych byla také moc ráda za jídelníček ;) Prosím, přidala by jsi aspoň jeden týden, nebo pár dní?
    Jinak jsi Radko fakt bojovnice a moc ti to sluší...myslím, že nikdo nepochybuje o tom, že právě ty to vše zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala víš. Není tohle pro každého a nehodí se to dát na blog, spousta lidi by podle toho jela a to nejde, musí se to napasovat přímo na člověka a jeho cíle. Tělu nesmí nic chybět. Mockrát děkuji za hezký komentář.

      Vymazat
  5. Máš skvělou formu! Moc ti držím na soutěže palce a těším se na další průběžné informace a foto ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu se snažit, ale je to dost vyčerpávající a občas není chuť na nic jiného než jen plácnout sebou do postele.

      Vymazat
  6. Wau a este raz wou! Vyzeras uzasne...a maximalne na 30, preto ti aj tykam:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji to je strašně milé dělat mě o 15 let mladší :-)

      Vymazat
  7. Wau, wau a este raz wau! Vyzeras uzasne a maximalne na 30. Preto ti aj tykam:-)) Eva

    OdpovědětVymazat
  8. wow, klobouk dolu, skvělá forma!:))

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, super. Vypadáš skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  10. to vidím na něco s ketozou co? Jinak se moc těším na výsledky a doufám, že pak napíšeš pro jaký časopis to děláš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mockrat všem děkuji, vaše komentáře jsou povzbuzující a dávají člověku sílu vytrvat.

    Chalve, ano dostala jsem tělo do ketozy a jedu na náhradní zdroj energie pro tělo, všechno si hlídám abych nepoškozovala si zdraví, proto zde nechci psát jídelnîček, spousta čtenářů by se o to pokoušela a mohli by si akorát ublížit. Tento program musí být sestaven přímo na člověka a to je individuální.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud víš jak na to, tak to je dobře. CVřím, že je to hodně individuální a nechci vidět lidi, co by se toho chytli, kdyby si sem hodila jídelníček.

      Vymazat
  12. Vypadáš super ! V tomhle věku a po třech dětech...prostě bomba ! Vím, že to dá spoustu práce, ale evidentně
    to jde... :)))))))))

    OdpovědětVymazat
  13. Klobouk dolů, je vidět, že za vším tímhle je pevná vůle, dřina a odhodlání! :-) Nádhera

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi dobrá! Chce to hlavně pevnou vůli... :-) sleduji!

    http://breakfastatevvies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.