29. 7. 2014

Už zase bloguji :-)

Krásný den!


Dlouho jsem na blog nepsala a tak je na čase přidat článek a napsat něco o mě co se za tu dobu událo.
Mnozí z Vás vědí, že jsem si přála jít do čtenářský soutěží  a ano šla jsem, bohužel to nedopadlo, tak jak bych si přála, nefungovala na mne superkompenzace,  ale nevadí život jde dál a já pokračuji v jedné jsem se nedostala do finále a v druhé bylo málo účastnic ale i tak pojedu na předávání cen v září do Pardubic.
A tady  nějaká ta fotečka.






To by bylo ke květnovému focení. 
Od této doby to nabralo rychlý spád, já dostala v práci výpověď a to mne donutilo zamyslet se co chci v životě dělat,  když tolik miluji posilování a vše s tím spojené. 

 O tom Vám napíšu příště :-), slibuji, že to nebude tak dlouho trvat :-)

Radka


4 komentáře:

  1. Vítej zpět, na fotkách ti tomto sluší, těším se na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, trochu složitější období ani jsem moc blogy nesledovala budu muset dočítat :-)

      Vymazat
  2. Konečně :) fotky jsou báječný. Těšíme se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.