30. 7. 2014

Aktuality

Krásný den!


tak jak jsem avizovala, tak  dodržím slib a napíšu Vám co se tedy děje v mém životě nového.
Výpověd mi uspíšila to,  že  jsem se konečně rozhodla pro trenérský kurz a tak jsem si vyhlédla individuální, kam docházím dle mých časových možností.
Rozhodla jsem se, že započnu přípravu na podzimní kondiční  soutěž, dostala jsem nabídku od jednoho trenéra a majitele posilovny, že mi pomůže s přípravou a já ji přijala věřte, že tréninky co jsem měla dříve byla procházka růžovým sadem . Máme to nastavené tak, že jednou za 14 dní za ním jezdím na speciální trénink a domluvíme se na dalším postupu, v trénincích a stravování. Vyhovuje mi to takhle, protože i nadále cvičím se svým  bezvadným kamarádem, který mne taky nešetří ( je to kulturista), moc mi taky pomáhá v mé přípravě, hodně spolu komunikujeme a vždycky mě podrží,  když je mi nejhůře. Těmto dvěma mužům patří moje poděkování.
A aby toho nebylo málo, tak jsem si našla víkendovou práci v posilovně, dělám na recepci a jsem tam 12 hodin v sobotu a to samé v neděli. Snažím se lidem pomoci, takže s nimi hodně diskutuji o cvičení a stravě, hrozně mě tato práce naplňuje i když je vyčerpávající a já neměla vůbec žádné volno, ale teď už to bude lepší. Trochu jsem skrz mou zaneprázdněnost měla problémy s rodinou, ale věřím, že mě pochopí a podrží mě.
Samozřejmě mám i další plány, ale ty nyní nemohu prozrazovat, ale až se začnou uskutečňovat, tak budete na blogu o nich vědět a věřte, že nejsou malé a snad moje síly na ně stačí
Z časových důvodů píšu jen ve zkratce, ale příště se budu snažit rozepsat.  Zase Vám určitě popíšu nějaký trénink a stravování.


Zatím se mějte hezky!
Radka



2 komentáře:

  1. Anonymní22:23

    Radko, vy už necvičíte s Veronikou Javorskou, nebo jsem si vás s někým spletla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nespletla, protože teď již není mnoho času a taky z finančních důvodů si Veroniku nemohu dovolit. Víte dostala jsem nabídku co se neodmítá od někoho, kdo je majitelem fitka, sám závodí a ještě k tomu se pohybuje v dalších kruzích. Nabídku jsem přijala. Každý trenér člověku něco dá a je potřeba vždy se posunout dál. Za Verunkou jezdím občas a dám s ní trénink vč. pozování. Nyní se rozhoduji mezi dvouma kategoriemi a pokud půjdu do bodyfitness, tak i na to pozování si budu muset sehnat někoho jiného, protože Verunka dělala bikiny.

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.