25. 1. 2014

Feel-JOY!




Nedávno jsem byla oslovena firmou, která nabízí kolekce oblečení  zdali bych nechtěla vyzkoušet jejich produkty a ačkoliv recenze nedělám, tak jsem udělala vyjímku, protože mě oblečení zaujalo.



 
Feel-JOY jsem neznala a tak jsem se podívala na jejich stránky a zjistila, že vznikla v Evropě v roce 2005 a v České republice začala fungovat v roce 2010. Je to značka, která se zaměřuje na sportovní a volnočasovou módu, v sortimentu najdete kvalitní dámské, pánské i dětské oblečení s důrazem na módní trendy a styl.

Nyní, ale k mému výběru. 

Vybrala jsem si  u Feel-JOY  tyto 2 krásné a pohodlné kousky.


Sportovní kalhoty Dance ve velikosti S



Dámský taneční top Funky v černé barvě o velikosti S


Můj výběr spočíval v tom, aby kousky byly slušivé jak při mém aktivním cvičení, tak i  ve volném čase. Sice jsem si nevěděla   poradit s velikostí, ale nakonec jsem uznala, že asi velikost S bude ta pravá velikost pro mě a dobře jsem udělala, protože když přišel balíček a já oblečení vyzkoušela, tak mi padlo jako bych při jeho výrobě stála modelem. Materiál je  pružný a velmi příjemný na těle. 

Dámský top je z 95 % viskoza a 5 % elastanu, tudíž krásně přilne na tělo, obávala jsem se zdali mi nebude vadit řasení, ale nevadí naopak dodá triku zajímavý desing. Top zdobí  na levé části aplikace s logem, zde bych asi měla trochu výtku, protože ze zkušeností vím, že nevydrží a časem se sloupe logo. Top si můžete objednat zde: http://www.feel-joy.cz/p/damsky-tanecni-top-funky-ruzova/

Sportovní kalhoty jsou z 89 % bavlny a 11 % elastanu, krásně zvýrazní postavu. Obavy jsem měla z pásku, ale ten dělá kalhoty právě zajímavějšími a komu by pásek vadil má jednoduchou možnost si ho sundat. Další zajímavostí je možnost  nošení širokých nohavic nebo stáhnutí šňůrkou, já osobně volím stažení. Pásek je zdoben krásnou stříbřitou výšivkou  logem Feel JOY! Sportovní kalhoty si můžete objednat zde: http://www.feel-joy.cz/p/sportovni-kalhoty-dance-cerna/



A nyní Feel-JOY v akci. Pro vyfocení jsem nakonec místo posilovny zvolila domácí prostředí. 













   
P.S.: na blogu v pravé části najdete samotný odkaz  přímo na stránky Feel-JOY a po rozkliknutí můžete rovnou vybírat z nabízených krásných produktů.  

Mějte se hezky a nezapomeňte si prohlídnout stránky Fell-JOY!
Radka

2 komentáře:

  1. já už snad nesportuju v oblečení, které není k tomu určený, jako v tom opravdu citím ten rozdíl,ale přes internet bez zkoušení zrovna to sportovní oblečení bych si asi nekupovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou spotřebu sportovního oblečení a nestačím prát :-), tak doma sportuji dokonce v klasice tj. teplákách :-)

      Vymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.