1. 1. 2014

1.1.2014

Zdravím všechny,


dnešní datum je synonymem spousty předsevzetí, ale já si žádné nedávám, zkusila jsem to na rok 2013 a žádné jsem nesplnila, takže to neudělám, jen mám svá přání a sny, kterých bych ráda dosáhla a tak dneska začínám  jít cestou,  kdy se mi snad poštěstí svůj sen si splnit.
Nejsem sama, takových lidí je hodně a jestli někdo má podobný sen jako já, tak možná pro něj se tu najde pár rad a inspirací na cestě kterou si vybral.

Má oblíbená motivace nesmí chybět:-)


I když je  první den v novém roce a spousta lidí odpočívá, tak já ne, sice po včerejším tréninku mě bolí celé tělo, ale to bych nebyla já abych se nemusela ráno rozhýbat na kardiu a večer dala zabrat břichu.
A jak tedy jsem cvičila  dnes a papkala?

Dneska jsem dlouho vstávala a tak je ve stravě trochu mezírka což je pochopitelné.

8,30 - rotoped a crossový trenažér 33 minut
9,15 - ječmen, bílá káva s ovesným mlékem, 10 tablet chlorelly, vaječná omeleta  z ( 1vejce, 2 bílky) namazaná hořčicí, posypaná cibulí, 1 celá okurka a  3 ks rýžové puf. chlebíčky
11,30 - čočka na kyselo, vejce, bílek a 1/2 okurky
15,00 - rýžové chlebíčky 3  ks, bílá káva s ovesným mlékem, proteinová tyčinka
15,30 - švihadlo 502 přeskoků
             rotace ( ruské vytáčení s kettlebellem 12kg) 3 x do vyčerpání
             zdvihy nohou ve visu na hrazdě 3 x do vyčerpání
             metronomy 3 x do vyčerpání
             zkracovačky na šikmé lavici 3 x do vyčerpání
             zkracovačky na podložce 3 x do vyčerpání
             squaty 3 x do vyčerpání s obouručkou činkou 15 kg
             crossový trenažér 30 minut
16,45 - bílky 4 ks, vitamín C přírodní, 10 tablet chlorelly
19,00 -3 ks karbanátky  z krůtího masa a ledový salát

Tento jídleníček je volnější, ovesné mléko jakmile dopiji, tak vyřadím a pokusím se pít černou kávu před sportem hlavně kvůli spalování ji piji.

Mějte se hezky a cvičte, člověk se pak cítí dobře a hlavně cvičení má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém ( srdíčko).

Radka

2 komentáře:

  1. Raduš, přeju ti všechno nejlepší do nového roku!! A stále tolik elánu a nadšení pro cvičení a zdravou stravu! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Kriss, děkuji a přeji ti to samé:-).

    OdpovědětVymazat

Prosím neregistrované o použití: název/adresaURL, zadejte jen jméno nebo přezdívku. Prakticky jste stejně anonymní a lépe se v tom orientují čtenáři včetně mě. Děkuji.